AVM
W ofercie Inter Cars OFF ROAD znajdziecie oryginalne sprzęgiełka piast AVM, wyprodukowane w Brazylijskiej fabryce robiącej podzespoły OE do samochodów niemalże wszystkich marek.
Po co w ogóle te sprzęgiełka? W jednym zdaniu: umożliwiają łatwe rozpięcie i zapięcie napędu kół przednich w samochodach terenowych (seryjnie w nie wyposażonych). Zapięte napędy umożliwiają jazdę terenową z wszystkimi kołami napędzanymi (4×4). Dzięki ich rozłączeniu wydłuża się życie podzespołów auta, a nasze finanse mają się lepiej (przełączenie na 4×2 mniejsza: zużycie paliwa, hałas, tarcie, wibracje, zużycie przedniego wału i zużycie mostu).
Wzmocnione sprzęgiełka AVM mogą być manualne lub automatyczne (jak zawsze wszystko ma swoje plusy i minusy).
Sprzęgi manualne dzielimy na serie, każda z nich ma swoje unikalne cechy.
– seria 400 standard Sprzęgi do samochodów ze standardowymi kołami, do normalnej eksploatacji, właśnie one są zakładane w fabryce na pierwszy montaż.
– seria CR (Chromowane) Są to sprzęgi serii 400 z dodatkowym zabezpieczeniem przeciwkorozyjnym i wykończeniem błyszczący chrom.
– seria BL (MILITARY BLACK) Są to sprzęgi serii 400 z dodatkowym zabezpieczeniem przeciwkorozyjnym i wykończeniem czarny mat.
– seria HP (High Performance) Są to sprzęgi o podwyższonej wytrzymałości. Przewidziane do pojazdów o kałach większych niż fabryczne do samochodów pracujących w terenie lub często ciągnących przyczepy. Dwa razy dłuższa gwarancja w porównaniu ze sprzęgami standard.
– seria 700 – (Xtreme Performance) Są to sprzęgi jednoczęściowe o najwyższej wytrzymałości. Wyprodukowane z jeszcze wytrzymalszych stopów metali. Trzy razy dłuższa gwarancja w porównaniu ze sprzęgami standard.
Przypominają oryginalne AVMy jedynie z wyglądu, wykonane są z niewłaściwych materiałów (słabych wytrzymałościowo) co sprawia że szybko ulegają uszkodzeniu.
Produkty „prawie jak AVM”, mimo zapewnień sprzedawców zdecydowanie nie pochodzą z "tej samej fabryki". Zdarzają się również podróbki z oznaczeniami "AVM" ale bez oznaczenia kraju producenta "Made in Brazil" na podstawie i bez numeru seryjnego. Ich podstawa najczęściej jest gładka i zwykle czarna a nie szara.
Kliknij tu aby zobaczyć KATALOG
Series 400 Manual |
Series 500 Super Manual |
Series 900 Automatic |
Series 1000 Vacum |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W naszej ofercie znajdziecie sprzęgiełka piast do popularnych samochodów terenowych marki SPEEDMAX 4x4.
Świetny stosunek jakośc/cena sprawiają że to dobre rozwiązanie dla właścicieli aut poszukujących zamienników seryjnych sprzęgów jednak bez potrzeby płacenia za znacznie zwiększoną wytrzymałość która nie jest wymagana przy codziennym urzytkowaniu auta.
Sprzedawane jako sztuka:
INDEKS IC | Nazwa towaru | Opis |
SP450 | SPRZĘGIEŁKO PIASTY, MANUALNE | SSANGYONG MUSSO 96-, KORANDO 96- |
SP449 | SPRZĘGIEŁKO PIASTY, MANUALNE | ISUZU TROOPER 91-, OPEL FRONTERA 91- |
SP460 | SPRZĘGIEŁKO PIASTY, MANUALNE | KIA SPORTAGE 94-04 |
SP443 | SPRZĘGIEŁKO PIASTY, MANUALNE | MITSUBISHI PAJERO 90-00, L200 -05, HYUNDAI GALLOPER 91-, TERRACAN 01- |
SP461 | SPRZĘGIEŁKO PIASTY, MANUALNE | NISSAN PICK-UP D21/22 90-, PATHFINDER -05 |
SP445 | SPRZĘGIEŁKO PIASTY, MANUALNE | NISSAN PATROL GR Y60/61 88-, TATA SUMO, FORD MAVERICK |
SP438 | SPRZĘGIEŁKO PIASTY, MANUALNE | SUZUKI SAMURAI -98, VITARA -00, JIMNY 98-, GRAND VITARA 01-05 |
SP538 | SPRZĘGIEŁKO PIASTY, MANUALNE | SUZUKI SAMURAI 83-, VITARA 88-, JIMNY 98-, GRAND VITARA 98-05 |
SP413 | SPRZĘGIEŁKO PIASTY, MANUALNE | TOYOTA HILUX -98 |