Samochody zostały przebudowane na wzór serwisowego VW Touareg'a Dakar, a ich głównym przeznaczeniem są firmowe imprezy integracyjne. Oba auta wyposażone są w silnik V8 o pojemności 3,9L i automatyczną skrzynię biegów. Samochody zabierają na pokład załogę składającą się z trzech osób (fotel pasażera z tyłu zamontowany jest na środku). O ich bezpieczeństwo dbają homologowane fotele kubełkowe, szelkowe, trzy calowe pasy bezpieczeństwa i solidna bardzo rozbudowana klatka bezpieczeństwa. W samochodach zamontowano zawieszenie Old Man Emu, a w tylnym mostach pojawiła się pneumatyczna 100% blokada mechanizmu różnicowego firmy ARB. Z przodu zamontowano customowy bull bar z miejscem na wyciągarkę. W układzie hamulcowym zastosowane renomowane produkty firmy EBC a koła to czarne felgi Speedmax z oponami BF Goodrich. W każdym samochodzie załoga znajdzie trzy kaski bezpieczeństwa Sparco, podnoścnik Hi-Lift i zblocze do wyciągarki. Układ dolotowy zmodyfikowano w taki sposób, że wlot powietrza znajduje się wysoko w słupku C. Całość dopełnia kierownica Sparco i rajdowy guzikowy starter. Po tych modyfikacjach oba samochody bardzo łatwo i przyjemnie prowadą się w terenie dając dużo frajdy i radości z jazdy. Wszystkie części użyte przy modyfikacji Range Roverów są dostępne w sieci sprzedaży Inter Cars S.A.
Dane techniczne:
Silnik: benzynowy V8, pojemność 3,9L
Skrzynia biegów: automatyczna
Zawieszenie: Sprężyny i amortyzatory Old Man Emu, lift 40mm
Hamulce: tarcze i klocki EBC
Wyciągarka: Mile Marker
Blokada mostu: pneumatyczna ARB z kompresorem
Klatka bezpieczeństwa: ACC
Przedni zderzak: typu bull bar ACC
Fotele: BiMarco Futura
Pasy: 4-punktowe, 3-calowe Lico
Felgi: 16" Speedmax Black
Opony: BF Goodrich M/T
Kierownica: Sparco
Starter: Jacky