Artykuły offroad'owe

NOWOŚCI HUSAR WINCH

data: 22.09.2022
Nowy model wyciągarki w ofercie...
WIĘCEJ

Nowość od DRAGON WINCH!

data: 23.03.2021
nowy model wyciągarki serii TRUCK krajowego producenta DRAGON WINCH.
WIĘCEJ

Wyciągarki i akcesoria HUSAR WINCH

data: 03.12.2018
Nasza oferta wyciągarek powiększyła się o produkty HUSAR WINCH
WIĘCEJ

Promocja ARB

data: 03.09.2018
Kolejna promocja na blokady ARB AIR LOCKERS...
WIĘCEJ

Sprzęgiełka piast AVM

data: 01.01.2018
Brazylijski producent sprzęgiełek do piast i akcesoriów do aut terenowych AVM w ofercie IC4x4
WIĘCEJ

Promocja Old Man Emu

data: 13.11.2017
Zapraszamy do świątecznej promocji OME
WIĘCEJ

Artykuły

 

Nasze firmowe żelazo: VW Touareg Dakar

data: 15-01-2009
VW Touareg Dakar
VW Touareg Dakar
VW Touareg Dakar
VW Touareg Dakar

Volkswagen TOUAREG DAKAR

Rok budowy:  2005
Silnik:  5,0 V10 TDI
Moc silnika:  313 KM
Max. moment obr. Nm przy obr./min.: 750/2000

VW Touareg Dakar, zbudowany przez vw motorsport jako szybki serwis dla teamu VW, unikat na skalę światową, z homologacją FIA, wzmocnione zawieszenie, amortyzatory VW Racing z dodatkowym chłodzeniem i regulacją ciśnienia, bezpieczny zbiornik paliwa, fotele sportowe, 6 punktowe pasy bezpieczeństwa, aluminiowe płyty osłaniające podwozie , klatka bezpieczeństwa , opony 18", blokady dyferencjałów, skrzynia biegów z dodatkowym chłodzeniem, odłączany ABS, halda Terra Trip, GPS, alternator chłodzony olejem wzmocniony do 200amp, pełne dodatkowe wyposażenie rajdowe.

Samochód zbudowany dla mechaników Juty Kleinschmidt, jako szybki serwis.

 

Informacja prasowa z VW:
„6 stycznia w Lizbonie wystartował Rajd Dakaru. Volkswagen chce wygrać i wystawił do rywalizacji cztery sztuki Touarega Race. Zaplecze techniczne i personalne w czasie imprezy zapewni załodze vw tuzin (prawie) seryjnych touaregów po liftingu.
Dlaczego prawie seryjnych? Touaregi, które przy sprzyjających wiatrach przejadą przez ponad 2 tygodnie prawie 8 tys. Kilometrów mają większe i mocniejsze zbiorniki paliwa, osłony przeciw piaskowi, klatkę bezpieczeństwa, szelkowe pasy oraz inaczej zaprogramowaną nawigację. Chromowana chłodnica, z pietyzmem wykonane wnętrze, 2,5-litrowy turbodiesel, napęd na cztery łapy i 6-biegowa skrzynia manualna są całkowicie seryjne.”

Wnętrze:

    * 3 fotele kubełkowe Recaro,
    * pasy 6-cio punktowe Schrot,
    * rozbudowana klatka bezpieczeństwa,
    * halda - komputer rajdowy Terra Trip,
    * odpięte lub wymontowane poduszki powietrzne,
    * w miejscu air bagu pasażera zamontowano kompresor powietrzny,
    * instalacja do rajdowego GPS-u,
    * odłączany ABS.


Koła:
Obecnie 255/60r18 good year ultra grip 7
Koła na których samochód startował w Rajdzie Dakar:

265/70R17 z oponami BF Goodrich All Terrain, felgi 17" oryginał VW

(seryjnie w V10 TDI 255/55R18)


Hamulce mniejsze niż seryjne umożliwiające montaż kół i felg 17”.

 

 

Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane firmy 4grip wykorzystujące amortyzatory fox z zewnętrznym zbiornikiem gazu. Możliwa regulacja twardości i wysokości.


Podwozie:
Dyferencjały, silnik, skrzynia i progi osłonięte płytami wykonanymi najprawdopodobniej z duralu stosowanego w przemyśle lotniczym.
Wzmocnione dyferencjały przedni i tylny.

 

Silnik:
Alternator hermetycznie zamknięty i chłodzony olejem.
Silnik seryjny v10 TDi.

lista aktualności

Galeria zdjęć

Rajdy, imprezy, offroad, hostessy, targi.

 zobacz więcej

Nasi partnerzy:

 
Copyright © 2008-2009: ic4x4.pl (Inter Cars S.A.). Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.intercars.com.pl | www.ictuning.pl | www.q-service.pl | www.intermotors.pl | Polityka cookies
Ideo Realizacja:
CMS Edito Powered by: